Primary Advertiser

האתגרים, הקשיים והסיפוק האדיר: הנשים שמאחורי יקבי בנימינה

בשיתוף יקבי בנימינה

עודכן לאחרונה: 9.3.2022 / 10:35

הייננית, מנהלת התפעול, מנהלת הסטודיו ומנהלת תכנון ופיקוח ייצור: נבחרת הנשים של אחד היקבים הכי מצליחים בישראל חושפת - איך הן הגיעו לתחום ואיפה הן רואות את עצמן בעוד 5 שנים? צפו בכתבה

בווידאו: הנשים של יקבי בנימינה נחשפות/עריכה: גלעד מן מנהיים

בניגוד לשנים עברו, כיום יותר ויותר נשים נמצאות בחזית התעשייה ומאיישות תפקידים בכירים במשק. גם ביקבי בנימינה הנשים נמצאות בפרונט, ולכבוד יום האישה הבינלאומי, החליטו ביקב הוותיק לחשוף את הנשים שמאחורי המותג המצליח.

איך הן הגיעו לעולם הזה, מה האתגרים הכי גדולים שלהן, כיצד הן רואות את התחום בישראל ועד לאן הן חושבות שיגיע שוק היין בעוד חמש שנים מהיום?

יקבי בנימינה יום האישה. opus medie,
"הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים שלי"/opus medie

"הגעתי לעולם הזה במקרה", אומרת יוליה, שנמצאת כבר 15 שנה בתחום. "התכוונתי להגיע לראיית חשבון, אבל תוך כדי הלימודים התאהבתי. במסגרת התפקיד שלי אני מתאמת בין ספקים".

"התחלתי מיד אחרי הצבא כעובדת זמנית בקו הייצור ומשם התגלגלתי", מודה איריס, מנהלת התפעול. "אין תחנה בעולם היין שלא עברתי מלבד ייננות ומכירות. המחלקה שלי אמונה על כל המשאבות והמכונות. אנחנו אמורים לדאוג שהכול מתוזמן, עובד ומוכן בכל שלב".

"התחלתי בעיצוב מוצר, ובמהלך הלימודים הרגשתי שהגרפיקה מאוד מושכת אותי", אמרה יעל, מנהלת הסטודיו של היקב. "אני כבר חמש שנים בתחום ואחראית על כל הפן הגפרי - מהתווית שמודבקת על הבקבוקים ועד למוצר שאתם רואים בחנות. אני תמיד מקפידה לעקוב אחר טרנדים עכשוויים, להיות עם יד על הדופק ולדעת מה קורה בעולם הזה".

"התחלתי בעולם ההייטק, אבל הבנתי שאני רוצה ליהנות מהשגרה היומיומית שלי, אז התחלתי ללמוד ייננות והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים שלי", אמרה חגית, ייננית ביקב. "האחריות שלנו היא לטעום את כל היינות ולהרכיב מהם את הבלנד הכי טוב שאנחנו יכולים לייצר".

וגם: מה הן חושבות על תחום היין בישראל ואיפה הן רואות את העולם המרתק הזה בעוד חמש שנים מהיום? צפו בכתבה.

בשיתוף יקבי בנימינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully