Primary Advertiser

צפו: מה קרה כשהפגשנו מדריכות הורים לשיחה על כוס יין?

בשיתוף יקבי בנימינה

עודכן לאחרונה: 16.3.2022 / 7:52

דנה נתיב בן זקן ורעות שרה קולין זביב הן מטפלות רגשיות. הפגשנו ביניהן לשיחה אינטימית על הורות, ילדים ותפקיד האב בעידן המודרני והתוצאה פשוט מרתקת. צפו בכתבה

בווידאו: מה קרה כשהפגשנו את דנה נתיב בן זקן ורעות שרה קולין זביב לשיחה על כוס יין?/עריכה: גלעד מן מנהיים

את רוב שעות היום דנה נתיב בן זקן ורעות שרה קולין זביב, מטפלות רגשיות ומדריכות הורים במקצוען, מקדישות להורים מתוסכלים. הן מקשיבות, מייעצות ובעיקר מנסות לשפר סיטואציות שלעתים יכולות להיות לא פשוטות. בכל יום הן ניצבות בפני אתגר חדש, בניסיון להגיע לפיתרון.

במקביל, גם הן אמהות במשרה מלאה, ומתמודדות, כמו כל אחת מאיתנו, עם הקשים היומיומיים הכרוכים בכך.

אז החלטנו שמגיעה להן הפסקה, והפגשנו ביניהן לשיחה מרתקת על כוס יין. על הפרק: הורות, ילדים ותפקיד האב בעידן המודרני.

מדריכות הורים יקבי בנימינה. צילום מסך, צילום מסך
"חייבים לתת מקום לזמן איכות, זה לא צריך להיות משהו גדול או גרנדיוזי"/צילום מסך, צילום מסך

"זמן איכות הוא חשוב מאוד, גם לאמא וגם לאבא. האבות של היום הם לא מה שהיה פעם. היום זה אבוש, זה לא אבא, זה אבא רגיש ומהמם שרוצה לתת לילדים שלו. חייבים לתת מקום לזמן איכות, זה לא צריך להיות משהו גדול או גרנדיוזי, אבל זה כן צריך להיות זמן שהוא של נוכחות"

"אחד הדברים הכי חשובים זה לאפשר לילדים את הצורך הבסיסי שלהם לשליטה. יש לי דוגמה מצוינת מארוחת שישי האחרונה. דן דן, אחיין שלי, רצה מיץ ענבים בבקבוק. ניגשתי אליו, הסתכלתי לו בעיניים ואמרתי לו 'דן דן, אהוב שלי, אתה יכול לבחור מה אתה רוצה. את המים בבקבוק או את מיץ הענבים בכוס. אתה מחליט, מה שאתה רוצה. כמובן שהוא בחר מיץ ענבים בכוס. הוא קיבל את מה שהוא רצה. הוא הרגיש שזה שלו ושהוא בחר".

"מה עם לקחת כמה דקות לעצמנו? לאמא, לאבא. לתת לעצמנו כמה דקות בסוף יום עם כוס יין, עמוד בספר, מדיטציה. רגע שכזה יאפשר לנו לתת זמן איכות לילד". ומה עוד הן חושבות על גידול ילדים, עם איזה קשיים הן מתמודדות בשגרה היומית שלהן ואיך כוס אחת של יין יכולה לעזור? התשובות בכתבה.

דנה נתיב בן זקן

054-7289328

לפייסבוק של דנה

רעות שרה קולין זביב

054-3130026

בשיתוף יקבי בנימינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully