Primary Advertiser

חגיגות ה-70 ליקבי בנימינה: אילו יינות הישראלים באמת מעדיפים?

אמנון גולדמן, בשיתוף יקבי בנימינה

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 10:40

אחד היקבים האהובים בישראל ציין 70, אז הגענו לראות את החגיגות מקרוב: "יין ואוכל? אין שילוב יותר טוב מזה". וגם: האם הישראלים מעדיפים יינות לבנים או אדומים? צפו בכתבה

בווידאו: חגיגות 70 ליקבי בנימינה/עריכה: גלעד מן מנהיים

לא בכל יום אחד היקבים הכי אהובים בישראל חוגג 70. לאחרונה ציינו ביקבי בנימינה 70 שנות היווסדות ליקב עם אירוע השקה נוצץ, בהשתתפות כמה מהשפים המובילים בישראל.

חגיגות 70 ליקבי בנימינה. בר כהן,
חגיגות 70 ליקבי בנימינה/בר כהן

"אנחנו הרי מתעסקים באוכל ויין הוא ללא ספק חלק מהחוויה", אמר עידו פיינר, שף ובעלים של מסעדת רוברטה וינצ'י. "מבחינתי יין הוא חלק מאירוח וחלק ממכלול הארוחה. אדום, לבן או רוזה - העיקר שיהיה הרבה ומהכול'.

"אני מתרגש מאוד שהגענו למעמד הזה", ציין מנכ"ל יקבי בנימינה אושיק אפרים. "יקב בנימינה התחיל בתור יקב קטן ומסורתי, ואנחנו מאמינים שאחרי שהכפלנו את המכירות שלנו, בעוד עשר שנים נצמח ונתפתח עוד יותר".

"צריכת היין עלתה מאוד בשנים האחרונות", הוסיף אלי שמעונוב, מנהל המכירות הארצי של יקבי בנימינה. "ישראלים אוהבים יין ולהתפנק, הם אוהבים לחפש זנים מיוחדים ויינות ספציפיים".

חגיגות 70 ליקבי בנימינה. בר כהן,
חגיגות 70 ליקבי בנימינה/בר כהן

אז אילו יינות הישראלים באמת מעדיפים?

"הישראלים מעדיפים יינות זניים - כמו קברנה סוביניון, מרלו, שיראז", ציין שי סגל, סמנכ"ל המכירות של יקבי בנימינה. "הם מעדיפים סדרות שעוברות חבית, 12 חודשים ומעלה. אם בעבר היו רוכשים יינות רק בחגים, היום צורכים אותם לכל אורך השנה".

"יין ואוכל? אין שילוב יותר טוב מזה"

"יין ואוכל? אין שילוב יותר טוב מזה", אמר יונתן שוטס, יינן ראשי ביקבי בנימינה, לפני שנשאל על היין הכי מיוחד שטעם. "קצת אחרי הצבא התנדבתי בחווה אורגנית בצרפת. הכינו שם יין וזה היה היין הכי מיוחד שיצא לי לטעום".

אמנון גולדמן, בשיתוף יקבי בנימינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully