Primary Advertiser

ג'ינס או שמלה ומה הקשר לביונסה? מדריך היין המלא שיעשה לך סדר

בשיתוף יקבי בנימינה

17.1.2022 / 11:09

את הכי יפה כשנוח לך, בטח עם כוס היין המתאימה. אבל כיצד עושים את ההתאמה הנכונה ואיך קשורות אנג'לינה ג'ולי והיידי קלום? קבלי את המדריך שיעזור לך להתאים את היין לסטייל האישי שלך

סטייל הוא לא רק מה שאת לובשת כשאת קמה בבוקר - סטייל אמיתי הוא משהו שמגיע מבפנים ומתפשט לעבר כל חלק בחיינו; הבגדים שאנחנו בוחרות, הדרך שבה אנחנו מחזיקות את עצמנו, העבודה שלנו, אפילו האנשים שאנחנו בוחרות להכניס לחיינו. סטייל הוא מי שאנחנו והוא מגדיר אותנו לעצמנו ולעולם. ואין כמו ליצור תחושת הרמוניה שזורמת בכל חלק בחיינו, כדי שנוכל להרגיש שכל מה שאנחנו עושות ולובשות גורם לנו להרגיש טוב.

ואם יש משהו שגורם לנו להרגיש טוב - זה כוס יין. עם חברות, בדייט עם אדם אהוב, או עם עצמנו, בערב רגוע. וכדי שתוכלי למצוא את היין הנכון ביותר עבורך יצרנו את מדריך היין המלא שיעזור לך לבחור את היין שהכי יתאים לך - בהתאם לסטייל האישי שלך.

אבני החושן יהלום יקבי בנימינה. אסף קרלה,
אבני החושן יהלום יקבי בנימינה/אסף קרלה
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

קלאסית ואלגנטית

אם את אוהבת לוקים על זמניים שנראים טוב בכל עונה, והארון שלך מורכב בעיקר מפריטים איכותיים, נצחיים וורסטילים בצבעים כמו שחור, לבן או אפור - הסגנון שלך הוא קלאסיקה על זמנית, והוא חביב על כוכבות הוליוודיות דוגמת אנג'לינה ג'ולי, עמל קלוני ואפילו מרלין מונרו. היין שישלים את הסטייל שלך יהיה ה"יהלום" מסדרת אבני החושן מבית יקבי בנימינה. קברנה סובניון, מרלו או שיראז, כולם נוצרו מענבי יין איכותיים ממיטב כרמי בנימינה ושובצו לידי יצירה מרגשת, באיכות גבוהה וללא פשרות.

יקב בנימינה סוביניון בלאן רזרב. יח"צ,
יקב בנימינה סוביניון בלאן רזרב/יח"צ
היידי קלום. BACKGRID, בקריד
היידי קלום/בקריד, BACKGRID

בוהמית וחופשיה

הארון שלך מלא בחצאיות מתנופפות, שמלות צבעוניות וחולצות רכות שגורמות לך להרגיש בנוח. את אוהבת לתת לשיער שלך להתייבש ולקבל את הצורה הטבעית שלו (גם אם לפעמים הוא צריך קצת עזרה ממך או מהספר) ואת בעיקר מאמינה שנשיות ונוחות הולכות יחד בצורה מושלמת. את אוהבת תכשיטים ולא מפחדת מאקססוריז או צבעים, ממש כמו כוכבות דוגמת היידי קלום וג'יג'י חדיד. היין שלך הוא בנימינה רזרב סוביניון בלאן - יין לבן יבש שמקורו בכרם בן זמרה בגליל העליון. יש לו ארומה נקייה וחדה שמשלבת ניחוח אפרסק לבן, פרי הדר ואופי טרופי עם עשבוניות מודגשת, כך שהטעם שלו הוא אלגנטי ורענן, קליל ונטול דאגות, ממש כמוך.

בנימינה רזרב ויונייה. יח"צ,
בנימינה רזרב ויונייה/יח"צ
ליידי גאגא. GettyImages
ליידי גאגא/GettyImages

טרנדית

אם את עוקבת אחרי בלוגריות אופנה גדולות מהחיים כמו קיארה פראני, מבינה בדיוק את הכוונה מאחורי האאוטפיטים של ליידי גאגא, יודעת בדיוק מה התיק הנכון לעונה ובעיקר אם את זו שכל החברות מתקשרות אליה לפני אירוע חשוב או דייט מרגש, את כנראה מטפחת סגנון טרנדי שמשתנה כל הזמן ולא מפחדת להשתנות, ליהנות ולנסות דברי חדשים. היין שלך הוא בנימינה רזרב ויונייה, יין לבן יבש עם אופי מרענן וקייצי, עם ניחוחות של פירות הדר כמו מנדרינה ואפרסק, יחד עם ניחוחות ורדים. וממש כמוך, הוא משתלב עם אינספור טעמים - החל ממנות אסיאתיות, דרך עוף צלוי לצד אנטיפסטי ואפילו מתלווה נהדר לצד גבינות רבות כגון ברי, קומט וגרוייר.

פרפום דה בנימינה יקבי בנימינה. גיל אבירם,
פרפום דה בנימינה יקבי בנימינה/גיל אבירם
ביונסה לובשת שמלה של Kujta & Meri. Courtesy Parkwood Entertainment Disney, אתר רשמי
ביונסה לובשת שמלה של Kujta & Meri/אתר רשמי, Courtesy Parkwood Entertainment Disney

גלאם

אם הדבר שאת הכי אוהבת זו אותה ההרגשה שכל העיניים עוברות אלייך ברגע שאת נכנסת לחדר - הסגנון שלך הוא גלאם הוליוודי גדול מהחיים. בין אם את אוהבת שמלות נוצצות א-לה ביונסה, או מעדיפה לוקים בוהקים וייחודיים כמו של זאנדיה, את לחלוטין יודעת לתת שואו בכל מקום שאליו את מגיעה. היין שלך הוא ללא ספק פרפום דה בנימינה - יין רוזה יבש וחד פעמי בצבע ורוד בהיר וצלול. יש לו ארומה נעימה של פריחת הדרים וחמיצות מרעננת של אשכולית אדומה עם מתיקות קלה של תותי בר ופטל אדום. יין מאוזן ועם המון נוכחות, ועם זאת, חד ומרענן - ממש כמוך.

יוגב סוביניון בלאן שרדונה יקב בנימינה. אסף קרלה,
יוגב סוביניון בלאן שרדונה יקב בנימינה/אסף קרלה
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
ג'ניפר אניסטון/GettyImages

קזו'אלית

סטייל אמיתי הוא לדעת מה מרגיש לך נכון, ואם מה שמרגיש לך נכון זה ג'ינס וטי שרט, את ממש לא צריכה להתנצל על זה - בטח כשאת יודעת לבחור בדיוק את הג'ינס שייראה נפלא וגם יגרום לך להרגיש בנוח. אם בארון שלך יש בעיקר נעלי סניקרס ואוקספורד, את יודעת איפה לקנות את חולצות הטי הכי נעימות ואיכותיות ותמיד בודקת איפה מתלבשות כוכבות כמו ג'ניפר אניסטון והיילי בולדווין. היין שלך הוא יוגב סוביניון בלאן-שרדונה; יין לבן יבש עם מבנה חד ונקי יחד עם ארומות פרי רעננה. ממש כמוך, הוא לא מתאמץ. מדובר ב"יין אוכל" מושלם שיכול ללוות מגוון רחב של מנות, במיוחד מנות בסגנון ים תיכוני: ריזוטו פרימוורה, עגבניות פרובנסל או דגים אפויים בתנור וכן מנות עשירות כמרקים מוקרמים.

אזהרה: מכיל אלכוהול - מומלץ להימנע משתיה מופרזת

בשיתוף יקבי בנימינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully